Producten en diensten

Blogs

  • Veilig vertrouwd verbonden zijn: belangrijker dan je denkt
    Wat gebeurt er met je als de internetverbinding niet werkt? Er zijn mensen die ervan in paniek raken (“help ik kan niets meer delen!”) maar vooral zorgt het voor veel andere frustraties. Het is ook goed om eens stil te staan dat ‘verkeerd verbonden’ vroeger…
  • Versterk je digitale veerkracht: bereid je voor op het onverwachte
    Goed voorbereid zijn is essentieel, maar helaas verwaarlozen we dit vaak. Het is begrijpelijk dat we liever niet nadenken over negatieve scenario’s, maar toch is het belangrijk om vooruit te kijken. In dit artikel willen we je inspireren en aanzetten tot nadenken over het belang…
  • Jouw communicatie naar een (nog) hoger niveau? Gebruik VoIP telefonie!
    VoIP, Voice over IP, is niet meer weg te denken. Dat komt omdat bijna alles waarmee we werken en samenwerken digitaal geworden is. Het is een moderne manier om met elkaar te communiceren die past bij het hybride werken van tegenwoordig. Dit is waarom de…
  • Wat kenmerkt een klantvriendelijke ICT servicedesk?
    Stel je maakt een nieuwe keuze voor een ICT dienstverlener…Dan begint het pas, want hetgeen wat beloofd is moet ook worden waargemaakt. Er zullen momenten zijn dat je contact opneemt met de ICT servicedesk. Echter is de rol van een klantvriendelijke servicedeskmedewerker helaas niet altijd…
  • 5 praktische tips die het Microsoft Outlook gebruik optimaliseren
    Als je dagelijks te veel e-mailberichten ontvangt en in je hoofd moet verwerken dan kan dat veel stress opleveren. Daarom leek het ons zinvol om eens vijf tips te geven waarmee je focus houdt, prioriteit geeft aan wat belangrijk is en geen last meer ondervindt…
  • Is jouw netwerk voldoende beveiligd? 5 tips om het beter te doen
    In de moderne digitale wereld is netwerkbeveiliging een steeds belangrijker onderwerp geworden. Dat komt omdat we steeds afhankelijker zijn van digitale technologieën. Helaas zijn er actuele bedreigingen die onze netwerken kunnen aantasten, van cyberaanvallen tot malware-infecties en nog veel meer. Het is daarom essentieel dat…
  • Het doel van je stichting nastreven? Dat is steeds uitdagender…
    Een stichting streeft een maatschappelijk, sociaal of ideëel doel na. Ze mogen, net als andere ondernemingen, winst maken maar moeten deze opbrengsten wel inzetten voor het geformuleerde doel en niet ten gunste van de oprichters. Toch gaat er helaas veel geld verloren, waardoor het nastreven…
  • Wie wordt de leverancier van de werkplekken? Let ook eens op…
    Een bedrijf die op zoek is naar een leverancier voor werkplekken of zelfs het volledige beheer overneemt heeft behoorlijk veel keuze. Een beslissing nemen slechts op basis van technologie is levert geen grote verschillen op: in veel gevallen wordt hetzelfde beloofd en geleverd als je…
  • Wil je een mens of computer tijdens kwetsbaarheden of calamiteiten?
    In onze vorige blog bespraken we dat computers steeds menselijker worden en taken overnemen. Met name door de ontwikkelingen op het gebied van artificial intelligence. Maar als er echt iets aan de hand is waardoor je niet verder kunt werken en de continuïteit in gevaar…
  • Volledige IT zorg voor de gehandicaptenzorg
    Het ondersteunen en begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking kan niet zonder IT. (Informatie Technologie). Alleen ontbreekt het vaak aan eigen IT kennis bij kleinere zorgorganisaties. Dat was ook het geval bij Stichting Het Lichtpunt. Hun kernactiviteit is immers zorgverlening; een dure IT medewerker…
    })(jQuery)