Producten en diensten

Welke opties zijn er?

Totaal telefonie biedt enorm veel opties, zoveel opties dat u waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Wij vertellen u graag welke opties het best passen bij uw organisatie. Hieronder alvast een greep uit de verschillende mogelijkheden.

Vast-mobiel integratie

Vast-mobiel integratie betekent dat mobiele telefoons op netwerk niveau geïntegreerd worden met de telefooncentrale. Hierdoor kan met het mobiele toestel gebruik kan worden gemaakt van de functionaliteiten van de telefooncentrale. Het mobiele toestel gaat automatisch over als een collega u belt via het interne nummer. U kunt mobiele gesprekken doorverbinden, en voor collega’s is zichtbaar wanneer u mobiel in gesprek bent.

InContact Totaalcommunicatie

Standaard onderdeel van elk kantoor en vast-mobiel profiel is een volledige totaalcommunicatie-oplossing InContact. InContact is bellen, video bellen, messaging, beschikbaarheid, desktop delen, audio/video conferencing in EEN geïntegreerde omgeving. InContact apps zijn er voor de Windows en Mac Desktop.

Flexplek

Met de flexplekfunctionaliteit is het telefoontoestel onderdeel van de flexibele werkplek. Flexplek-gebruikers kunnen zich aanmelden op toestellen die als flexplek zijn ingericht. Gebruikers melden zich aan met hun verkorte interne nummer en een pincode. Vervolgens wordt de persoonlijke configuratie van de gebruiker geladen. Dit is inclusief het eigen telefoonnummer en de persoonlijke instellingen.

Receptie Premium

Hiermee beschikt u over de uitgebreide functies voor gespreksmanagement in elke omgeving met veel gebruikers, meerdere afdelingen en locaties. Dit is inclusief de mogelijkheid om de wachtrijen te beïnvloeden. Daarnaast kunt u een onbeperkt aantal gebruikersprofielen monitoren.

Software Integratie CRM

Software Integratie CRM integreert de telefonie van een gebruiker met CRM Softwaresystemen, zoals Microsoft Dynamics, AFAS Online, Exact en Salesforce (zie bijlage voor een compleet overzicht)

    })(jQuery)